Bilder på veggen inspirasjon

Samle i stedet kunsten din på hylla eller på en bildevegg. Her er noen av våre knep for å skape et . Du trenger ikke nødvendigvis henge dyrehodet på veggen.

Veggbilder inspirasjon med bilder fra våre fornøyde kunder. Se hvor fint rommet kan bli med fotokunst fra Veggbilder. Nå finnes løsningen på kjedelige vegger bare noen tastetrykk og.


En av de mest personlige måtene du kan dekorere veggene dine på, er å henge private bilder på veggen.

Vi har over 30motiver som kan bestilles som fototapet eller som måltilpasset veggbilder. Du kan også designe fototapeter og lerretsbilder fra et eget bilde. Jeg har et par fine kunstbilder på veggen som er kjøpt i gallerier og som jeg liker veldig godt. Problemet er at jeg har flere store vegger og . Med kunst og bilder på veggene skaper du et sterkt og personlig hjem. Det blir som en inspirerende scrapbook på veggen.


Når du skal lage en bildevegg blir det lettere om du har en ferdig plan før du slår den første spikeren inn i veggen. Man kan gjøre det hele veldig enkelt og henge opp remser med bilder over gavebordet, fra bjelker eller langs vegger som pynt. Jeg føler egentlig at jeg er ganske sær på hva jeg vil henge opp på veggen, men her er det så mye å ta av at man blir helt frelst!

Vi har samlet DIY-oppskrifter for å gjøre din vegg til et kunstverk. La deg inspirere av KK Living-lesernes vakre Instagrambilder. STILIG STUE: Vi elsker bildene på veggen!


Synes du bildene du har på veggen ikke kommer til sin rett, eller er du usikker på. Skal du renovere eller bygge nytt bad og ønsker baderomsinspirasjon, så har. Her har vi samlet et stort antall baderomsbilder og reportasjer som vi håper kan. Flere og flere velger den minimalistiske linjen og bygger rørene inn i veggen, . Du får nye ideer og inspirasjon hver uke.


Bildene på veggene, tekstilene og samlingene hennes gjenspeiler lidenskapen for reiser, friluftsliv og kunst, . Hvis du setter pris på et godt bilde OG har en eller annen vegg i livet ditt, så tror jeg du vil ha glede av å ta en titt på kunstbilder. Bli inspirert til å lage en bildevegg med egne bilder. Beste treff, Pris lav til høy, Pris høy til lav . For inspirasjon til de som måtte trenge det. Har selv en bilde vegg, og har i den senere tid begynt å henge bilder opp med tape!


På bildet under kan du se hvordan jeg sånn cirka ønsker å ha det på veggen. Bildeveggen jeg skal lage har jeg tenkt skal være en morsom samling. DIY), oppussing, inspirasjon og annet jeg liker å . Lene blogger om trender, tips og inspirasjon. Ah, vet ikke helt, men jeg er i allefall veldig opptatt av at bilder skal brukes! Her får du garantert inspirasjon - og gode tips.


Et godt utgangspunkt når du skal velge deg ut et bilde til veggene dine er naturligvis hva du liker, men det er . Fra hovedinngangen har vi et vindfang som ikke er veldig stort, men her har vi lyst til å . Da får du opp en haug med bilder til inspirasjon. Malt vegger, lister, dører og karmer, mangler fremdeles å montere lampe, speil. Mangler å henge opp bilder, lamper og beise bordet i ønsket farge.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi