Hils på en kollega ta en kaffe skilt

Facebookgruppen Hils på en kollega – ta en kaffe har blitt tidenes icebreaker blant yrkessjåførene. Finn og bestill T-skjorter, gensere, tops mm. Hils på en kollega, ta en kaffe Det er en gruppe for yrkessjåfører på Facebook med mange tusen medlemmer, .

Ta frem kaffe koppen fra Statoil og tobakken fra skjorte lomma. På den tiden var det ikke normalt enda at foreldrene var skilt. Jeg er nylig blitt skilt og har så smått begynt å titte på menn igjen.


Neste dag inviterer jeg ham igjen til kontoret for å drikke kaffe og tenkte at han kanskje er bare sky og overlater til meg å ta initiativet. Men de er ikke filla interessert i meg som annet enn kollega eller muligens en slags venn. Jeg er bare så forelsket i denne kollegaen og vi er ganske like, jeg får ikke sove og bare lengter atter neste treff, som bare.


Overrask mannen din, ta en skikkelig romantisk tur ut helt plutselig.

Klipp ut og ta med denne slippen så får du hele 50- i rabatt på din kjørebrille! Ta med til lunsj, møtepunkter, møter og være tilgjengelig for å svare på. Satte inn en pult på gjesterommet og fikk en venn til å lage et skilt med Daglig gleder, som jeg.


Henter du deg en kaffe på jobb, så ta med en kaffe til med det samme. Du har sikkert en kollega som er kaffetørst. Seksjon helse og sosial, ønsker å dele med deg og dine kolleger.


For eksempel få kaffe, få kaffe, få kaffe.

Mor og far kan ta med seg kaffekoppen ut på en benk og slå av en prat med naboen. De som bor i rekkehus har best kontakt med naboer i store byer. Jeg har heller kontakt med kolleger på jobben, sier Miller, som. Han har satt frem kaffe og boller, men først må vi ta turen gjennom sykehuset.


Ingen avdelinger blir glemt eller utelatt. Han er ikke bare på hils, men på fornavn med mange. Kolleger som hører om lederstilen hans, ønsker at han kunne.


På skiltet utenfor kontoret står det ikke direktør – det står Ansvarlig . Jonas vikler seg inn i et forhold han sliter med å få avsluttet. Frode og Lisbeth innser at de kan risikere å bli i familie med Kopperuds, og gjør . Jeg lengtet etter dagens første kaffekopp. Hilser på Skagerrak-kollega Thomas Kvam og vi både gir og tar imot lykkeønskninger. Vi blir enige om å ta det rolig herfra og til T2. Motivere medlemmene til å ta stilling til ledelsesfaglige.


Begeistring er lett: være blid og hilse, ikke svare surt, alltid være hjelpsom og komme. Positiv, useriøs, flørt, klovn, humørspreder, skilt,. Nå rusler han rundt på kontoret, lager kaffe.


Jeg kan møte folk som ikke hilser på meg på gata, jeg, selv om vi kjenner hverandre.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi