Benk til badet

Se vårt sortiment av krakker og benker til baderommet! De fås i ulike designer og størrelser, så du finner sikkert noe som passer til ditt baderom og behov. Se våre flotteste ba til inspirasjon og dagdrømming!

Både badekaret, gulvet og benken er først støpt i betong, og deretter kledd i mosaikk. GRØNT PÅ BADET: Har du plass, gjør du badet mye mer. Både hylla og benken fremstår som lite brukt. Badet skal fortsatt være sosialt, og ha plass til både trimsykkel og en benk med puter i flotte tekstiler. Den har jeg ønsket meg siden vi flyttet inn her.


Betonglook på ba pusset med mikrosement. Badet vil virke romsligere om flater og benker er frie for unødvendig rot, flasker, såper, smykker, kroppsprodukter og annet man ofte finner på et baderom.

Med en sittebenk på badet blir den gode samtalen kanskje litt lenger også? Bastide benk, x x cm, kr 221 Fired Earth. Jag har ongar nu 6-och så det behøvs noe stabilt och praktiskt når alle man skall vaske sig. Blev med tiden trøtt på en dålig benk kjøpt . Montana bad gir mulighet for å innrede badeværelset etter egne ønsker og behov. Endelig fikk jeg meg en smijernsbenk på badet.


Veldig kjekt at gjestene har et sted å sitte å vente på tur. De lette og sterke Wedi-platene er enkle å bygge med. Vi viser deg hvordan du på ei helg bygger en benk til badet – og gir den en innfarget våtromspuss. Få drømmene dine oppfylt med et bad fra Kvik.


Klikk her og se det store baderomsutvalget, som kan tilpasses etter dine personlige ønsker og behov. Egentlig skummelt å tenke på at det jeg fjerner sminke med og vasker barnerumper med er det . Jeg har tenkt å ha benk uten skap på badet. I dag består leiligheten av ett stort rom, i tillegg til badet, som var et av de rommene som fikk. Resten av “soverommet” er omkranset av høye skap og en benk.


I går fikk du se en skisse av denne benken som vi i dag har bygd til badet. Den er en ganske enkel konstruksjon, så jeg tenkte du skulle få en .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi