Lage spisebord selv drivved

Alt du trenger er en enkel lampe, ståltråd og selvfølgelig drivved. Få enkelt plass til flere gjester rundt spisebordet når du trenger mer plass. Behandlet med beis i drivved-farge og blank Trestjærner lakk, forteller Olsen.

KJØKKENSKAP BLE TV-BENK: Torgrimsen har brukt moduler fra Ikeas kjøkkenserie Meto til å lage TV-møbel. Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivve men det blir solgt ut på finn så utrolig fort, og jeg har dessverre ikke tid til å plukke det selv, så da gjør jeg . Siden vi har en ganske svær sofa, ønsket jeg meg et bord som var. Her kan du selv regulere hvor mye du vil ha med hvor lenge og hvor mye du pusser.


Jeg holder på å pusse opp et spisebord selv, og skal ha bordplaten beiset. Men både drivved og fargen shabby synes jeg blir for brun. Jada, mitt i jobbehelgen min skal det lages nytt spisebord. Beis deretter med valgt interiørbeis, jeg brukte drivved. Har så lyst til å lage lignende selv, men får meg ikke til å selge spisestua.


Det startet egentlig som en hobby, ting vi ville lage til oss selv. Tenkte det var greit å dele opp om dere bare ønsker å lage konsollbordet. Malekost, hvitmaling, interiørbeis (Jotun pure interiørbeis, fargen drivved).


Den står nå på Nicolais rom og fungerer som et TV-bord der inne.

Derfor bestemte jeg meg for å prøve og lage et selv. Med litt hvitmaling, beis av farge drivved og nye knotter ble bordet totalt forandret, og plutselig ikke . Derfor bestemte vi oss for å bygge nye utemøbler selv. Her starter arbeidet med å lage to benker og ett bord av gamle materialer og drivved. Et lite pyntebrett til å samle alt dill og dall på et bord kan være veldig praktisk. Finn noen fine drivvedpinner med vaker struktur og lag en stige du kan.


Beiset plankene med Jotun Pure Interiørbeis – Drivved. Mitt problem var at jeg ønsket meg et stor spisestuebor men pga liten plass i leilighet fant . Trendy med treverk Møbler av drivved og gammelt treverk er supertrendy, og tøft å kombinere. Det beste av alt, dette er ting du kan lage selv.


Skal du kle en vegg, lage en ramme eller bygge deg en skjenk, gjør det med ekte gamle materialer. Noen kaller det drivve men det er gamle byggninger som låver og uthus. De fire årstidenes slitasje samt en storm eller to gjør hvert bord unikt. Den grå forvitringen er treverkets naturlige beskyttelse, og selv om bordene . Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivve men det blir solgt ut på finn så. Dette var bare genialt, tenk å lage beis selv Smart og bordet ditt ble . Naturuttrykket holder stan og røffe materialer er riktig.


Julia tok utgangspunkt i noen ubehandlede bord og lot penselen jobbe. Resultatet – en fargesterk spise- plass der gull møter drivve som møter hvitt og turkis.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi