Innredning gang

De aller fleste av oss har en gang i boligen vår, enten vi nå bor i leilighet eller hus. Det er de færreste av oss som kommer rett inn i husets . Med et virvar av dører, skråtak og liten garderobeplass var hele etasjen kaotisk.

Neste prosjekt her i huset er nok å pusse opp vindfang og hall. Det skulle vært gjort for flere år siden, men dere vet. Entreen eller gangen er det rommet som ønsker alle velkommen når de kommer inn i hjemmet ditt.


Det er hyggelig å komme inn i en gang som både er ryddig . Lag en herlig atmosfære i gangen med fin innredning og plakater. Vi viser hvordan du lager plakatcollager eller bildevegger i gangen din. Asplund heter, bygger ikke så mye i dybden og er lett å få plass til i en trang gang.


En smal entré trenger ikke bli kjedelig selv om den er vanskelige å innrede. En god gang er først og fremst en gang som virker. Innredningen i hvitoljet ask er spesialtilpasset av snekker Jürgen Spindler.


Innred smart og ha en gang som du trives i. Gjør rommet fint med personlige detaljer og innredning. Vi kan heller forbigå i stillhet at min gang skriker ut om min personlighet også: ikke-ferdig-enda. Denne gangen har jeg skrevet noen ord under .

Har du en lang og smal gang kan du male en kortvegg i en annen farge. Speil er en naturlig del av innredningen i en gang, under denne foreslår jeg sittebenk med skohylle under. Hei, håper alle har hatt en fin tirsdag :D.


Her har det regnet for det meste i dag, så jeg har fått malt siste strøk med sortmaling bak tven og fått . Så fin gang dere har:-) Nå ble jeg inspirert til å fixe og rydde i. Her er noen av Margos ideer til å innrede hjemmet med natur. En venn av meg sa en gang at hjemmet mitt er som hytta til en bohem, forteller Ingri som er . Med enkle grep kan du få en praktisk gang som er lett å holde ryddig.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi