Magnor nisseglass

Magnor selges komplett for kun 15kroner! Består av øl, rødvin, hvitvin, akevitt og dessertglass, 5-av hver samt karaffel og ringebjelle.

Vi ønsker å lage designprodukter, glass og krystall som skal skape lykke og begeistring, og være til glede i generasjoner. Glassene har samme motiv som Porsgrund sitt juleservice. Mangler glass for å dekke til hele juleselskapet.


Kjøp og selg glassverk fra Magnor på auksjoner og til fastpris på QXL. Min mor er på jakt etter flere nisseglass av typen som er avbildet.

Glasset er cm høyt og jeg vet det er gått ut av produksjon. Markedsført og distribuert av Magnor Glassverk. Drammeglass - God Jul - nisseglass (Glass) listet siden 27. Selger fine nisseglass Om jeg ikke tar helt feil, er de fra Magnor De er fine til vann, Farris,.


Jula er over nå som jeg endelig har fått tak i de flotte nisse glassene fra Magnor. Slik at jeg får brukt dem #nisseserviset #Magnor . Jeg har en kollega som skal selge sine glass, jeg kan høre med henne om hun har ølglass. Glass og interiør har Magnor sine nisseglass, men de koster jo 1pr.


TilbudNOK16Førpris:NOK17Rabatt - inkl.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi