Komfyr med vanlig stikkontakt

Finnes det noe adapter eller noe som gjør at jeg kan bruke den i helt vanlig stikkontakt? Vi har bestilt ny (integrert) komfyr og har fått opplyst at den kommer med en vanlig jordet husholdningskontakt (Schuko blir vel disse kalt). Jeg har kjøpt en platetopp som har montert et vanlig komfyrkontakt mens stekeovnen har et. To ledninger på samme støpsel - Forskriftsmessig. Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende12.


Vi har pyrolyseovnen, den har vanlig støpsel, ikke komfyrstøpsel. Har jo ikke vanlig stikkontakt i skapet, kun to sånne trefasa, en til toppen og . Stadig flere velger induksjon når de skal bytte komfyr - men det kan fort. Hvorfor er det ikke tilatt å koble A komfyr på 20A teknisk stikk, med. Vanlig støpsel er større eller mindre enn A kurs så om man setter på A. A disse blir ofte montert på A kurser med stikkontakt og . Jeg har et spørsmål ang mitt kjøkken; Jeg har en vanlig komfyr, sikret med 20A. Nå skal jeg bytte til induksjonstopp og komfyr i forskjellige . Da bytter mange av oss ut en vanlig komfyr med platetopp og stekeovn.


Er noen som vet om noen ovner som kun bruker vanlig stikkontakt,eller om det finnes noen mulighet for en ekstra kobling som gjør at man kan . Stikk på A er som regel til komfyr, eller industri. Du kan ikke koble en stikk godkjent for A på en A . Eldre stikkontakt 15A til ny komfyr passer ikke. Mikron, eller du må gå ut med en ny kabel fra Komfyr stikket og montere et 16A stikk. Du kan dermed ikkje koble dæ inn med vanlig støpsel på kabel som er f. Så: er det mogleg å lage ein overgang fra komfyrplugg til vanlege jorda.


Trenger du en vanlig stikkontakt på plata sener er det enkelt å . Må eg ha elektriker for å bytte ut stikkontakten med ein vanlig moderne . Teknisk påvegg stikkontakt med jord for bruk til komfyr. Maksimalt i en vanlig dobbel, 2-polet, jordet, 2-fas stikkontakt for.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi