Krydderhylle biltema

Skuffene er av gjennomsiktig plast, har håndtak, helletut og rommer l. Hyllen er 2x 1x cm, av hvit plast og . Krydderhylle i bambus bygd sammen med Biltema oppheng.

Min far har laget denne klubba av et kirsebærtre på Randøya. For dere som leter etter en krydderhylle som det er litt størrelse på,. Biltema for rundt 8- og finnes i noen forskjellige farger.


Jeg ønsker meg en krydderhylle som kan monteres på innsiden av skapdøren på vifteoverskapet.

For å gjøre det lett å få tak i krydderet vil jeg . Mangler: biltemaAlt for kropp og sjel: Gammel krydderhyllelindaskreativeverden. Jeg er så utrolig glad for at jeg har fått denne gamle krydderhyllen etter farmoren min. Enda en lysestake fra loppis ;) Brukt rosa spray lakk fra Biltema , samme som på. Denne krydderhyllen kjøpte jeg på loppis for noen år siden. DIY: Krydderhylle som ikke må skrus i veggen eller tar.


Skippertaks Huset: DIY - krydderhylle av cd-skap. Krydderhylle - Kjøkkeninnredning - Biltema .

Jammen meg ble krydderhyllen kuttet så den fikk plass i en krok på kjøkkenet i dag. Plutselig ble den spraylakkert sort matt også gitt :-) Jeg lakket presskannen . Praktisk krydderhylle fra 1950-tallet tilfører det moderne Ikea-kjøkkenet personlig preg. På toppen av hyllen står en samling med nostalgiske . Har ikke tenkt så langt, men det blir kanskje mest praktisk.


Ica sine, Noen gule fra et annet sted og biltema sine.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi