Reklamasjon vaskemaskin

Du kan klage på vaskemaskinen din i inntil fem år. REKLAMASJON: Du kan klage på feil ved kjøleskapet ditt i inntil år. Som kunde har du rett på reparasjon hvis vaskemaskinen din går stykker før det har gått fem år. Alle varer du kjøper av Elkjøp er dekket av både garanti og reklamasjonsrett.


Garantiene kan variere fra merke til merke og ha forskjellig . Du kan reklamere i to eller fem år, avhengig av hvor lenge det du har kjøpt er ment å vare. Det er to års klagefrist når du kjøper fra privatperson. Ut i fra det jeg har lest så skal en vaskemaskin forventes å virke i mer enn år, og derfor har jeg års reklamasjon.


Jeg har ikke brukt maskinen unormalt mye . Reklamasjon: Hvilke regler gjelder for reklamasjon ved. Vist med et eksempel; om jeg kjøper en vaskemaskin som er ment å vare i minst år, . Noen har erfaringer med reklamasjon på vaskemaskiner? Vi kjøpte en Miele vaskemaskin (W1713) på Elkjøp for et år siden, kostet 70kr på . Reklamasjon er nok det du bør fokusere på om du skal oppnå noe.


Du har års reklamasjonsrett på din vaskemaskin. Jeg har en Electrolux vaskemaskin som har sagt takk for seg etter litt over år. Vil du reklamere på en vare må du kontakte Whirlpool på det telefonnummeret som finnes under kontaktinformasjon.

Jeg ville reklamere og enten få en ny vaskemaskin som tilsvarte den vi har (program messig), og i pris. Evnt de kunne gi oss pengene igjen om de heller ville det . Da har vi nok ulik oppfatning av hva han skriver. Slik jeg forsto det hevder han at man ved reklamasjon bare kan oppnå retting av feil, samt at . Ved reklamasjon innen de første måneder fra kjøpsdato.


Loven gjelder alle varekjøp du gjør som privatperson etter 1. Ifølge forbrukerkjøpsloven har du, som forbruker, reklamasjonsrett i år, og reklamasjon . Vaskemaskinen min fikk besøk av doktoren for litt siden. Reklamasjon er en lovpålagt bestemmelse som reguleres av Forbrukerkjøpsloven. Denne perioden er satt til år fra den dato . Reklamasjon er den klageretten kjøperen har etter loven. Jeg mener at en pumpe til en vaskemaskin skal ha vesentlig lenger levetid enn to .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi