Barnesikring induksjonstopp

Noen her inne som vet om det finnes barnesikring for induksjonstopp? Vet at det finnes en type barnesikring for en vanlig komfyr. IKEA - SMAKLIG, Induksjonstopp med brofunksjon, års garanti.

Denne platetoppen har alle basisfunksjonene, pluss kokesoner med booster som er ideelt til å koke opp vann raskt, wokke eller brune kjøtt. Det står ingen ting i bruksanvisningen om hvordan en låser den opp. Den går altså ikke på og det blinker rødt . Låsefunksjonen forhindrer utilsiktet innstilling av de valgte effekttrinnene under matlagingen.

Den elektroniske barnesikringen beskytter mot utilsiktet innkobling, . Gratulerer med din nye Beha induksjonstopp. Barnesikring - Platetoppen har en barnesikring som sperrer bruk av den når den. Jeg fant ingen e-post adresse til ikea, så får se her om noen har peiling på dette.


Har en Ikea Folklig indukson med hva hva jeg synes er et . Likevel har jeg forlagt håndboka til min komfyr, en Bosh med induksjon. I det nye huset får vi cm bred induksjonstopp, og jeg vil gjerne ha en barnesikring foran den. De fleste jeg finner både i butikk og på nett er .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi