Tavle og magnetmaling

Med magnetmaling lager du enkelt din egen oppslagstavle, der du selv måtte. IKKE EN VANLIG TAVLE: Denne magnettavlen er malt rett på . Matt tavlemaling med en utrolig slitesterk overflate.

Malingen flyter godt sammen uten å etterlate penselstrøk, noe som gjør den . Prøv også vår magnetmaling, som kan forvandle veggen til en oppslagstavle. Jeg har litt lyst til å prøve dette, men vet ikke om resultatet blir bra? Praktisk med tavle og mulighet for oppheng på kjøkkenet. Magnetmaling kan påføres hel vegg eller et mindre område.


Funker det å male først et strøk med tavlemaling og så et strøk med magnetmaling utenpå? Det jeg bruker: Vannbasert, matt tavlemaling, som gjør at du enkelt kan lage din egen svarte tavle på .

Helt nytt utstyr for å male magnet- og tavlemaling på vegg. En av kortveggene rett ved gangen skal få tavlemaling og kanskje magnetmaling. Er det noen her som kan komme med tips om hvilken type . Både Fargerike Corona og Jernia Torjesen i Kristiansand selger tavle- og magnetmaling.


Salget har økt de siste årene, men det er ikke et stort . Vannbasert, matt tavlemaling, som gjør at du enkelt kan lage din egen svarte tavle. Magnetmaling kan brukes på spon- og gipsplater, tapet eller glassfiberstrie.

Magnetmaling kan også brukes under fototapet eller tavlemaling. Mal to strøk magnetmaling før du maler over med to strøk. Jeg har en vegg på kjøkkenet som jeg vil bruke til oppslagstavle. Jeg har funnet ut at magnetmaling er genialt, men jeg lurer på hvor sterk man . Marabu magnetmaling og Schjerning tavlemaling. Flügger Interiør Magnetmaling er en primer med magnetisk effekt, som gir mulighet for.


Her kommer endelig step by step på hvordan du lager en vegg med magnet- og tavlefunksjon.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi