Utendørs klesstativ

Med cm stålrør for forankring i bakken. Jeg husker jeg gikk og tittet på klesstativ, over hagegjerdene, da jeg.

TØRKESTATIV MED ARMER STÅL HVIT UTESTATIV MED M SNOR. Klesstativ som settes i jorda og kan rotere. Får dessverre ikke lagt ut bilde her, men oppgi mailadresse så kan jeg . Klassisk luftebeslag i stål som passer flere steder, f. Enkel å flytte – låsbare hjul er inkludert.

Det forekom meg allerede da at de huslige syslene måtte bli litt hyggeligere om jeg kunne få henge opp klesvasken ute på et nostalgisk stativ. Sammenlign priser i mer enn 1butikker! Kjøp best i test tørkestativ billig i nettbutikkene.


LinoTrend er velegnet til store ting, som f. Har ikke så stor plass så det begrenser hvilke utendørs tørkestativ som kan være aktuelle. Jemtland tørkestativ er et meget solid tørkestativ med stor kapasitet. Vi selger blant annet vegghengte tørkestativ og kan levere over hele landet.


Mangler du plass til å tørke klær, kan du lage et utendørs tørkestativ som henger på en vegg. Da unngår du også å ødelegge plenen med stolper. Hvor kan man få tak i skikkelige solide tørkestativ som man har utendørs - om det er sånne som snurrer rundt eller er firkantet har ikke så mye å si. Et utetørkestativ gir tøyet god tørk og frisk luft.


Galvanisert eller hvitlakkert svingbart tørkestativ med ovale armer. Klesstativ - 4446972 4446972 4446972 4446980 4497350 a0dk15 a0dk25 a0dk35 a0dk45 a0v301h, a0v306h, a0v30ch, a0v30hh - Finn .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi