Isbitmaskin jernia

Til å være en isbitmaskin for hjemmebruk, er denne helt topp! Det tok timer fra jeg satte på strømmen til den første (lille) skuffen var full, ca små isbiter. Selges ny på Jernia for 149- Produserer kg isbiter i døgnet Denne isbitmaskinen fra Invite produserer .

I en elektrobutikk her i Stavanger har de sluttet å selge isbitmaskiner. Jeg har ikke satt meg inn i det her, men jeg så en isbitmaskin på Jernia. Dette er en digital publikasjon som presenteres gjennom E-MAGIN.


Jeg har den jernia selger, isbiter på under min.

Er skuffe du må åpne å ta de utav men knall å ha i hus synes jeg :). Det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg me men du kan kanskje spørre hos Jernia eller Elkjøp. Sunwind selger ikke isbitmaskiner lenger. Isbitmaskin - TemptechIsbitmaskin Kjøpe ny isbitmaskin? Isbitmaskin 150W Invite – Jernia – Jernia hjelper deg å … Isbitmaskin 150W.


Se mer av Jernia Melhus ved å logge inn på Facebook. Flotte tilbud på Invite traktørpanne med lokk og Wilfa isbitmaskin.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi