Glassbrikker kremmerhuset

Jeg er svak for gamle leker og gammelt håndarbeid. Stilige glassbrikker i marmor og kork fra Bevare meg vel! Glassbrikker fra Ira, Danmark fra Bevare meg .

Kategorier: Kjøkken → Bordskånere og Glassbrikker. Flere produkter fra Kremmerhuset Antik Brukt. Fineste flisene #glassbrikker #fliser #kremmerhuset.


Mer info om Kremmerhuset Ting Sånt Amfi Mo i Rana.

Kremmerhuset Ting og Sånt er en litt annerledes gavebutikk med mange fristelser. Nydelige glassbrikker, de likte jeg godt ! Har sagt det før og sier det igjen, Kremmerhuset har mye fint de.

Nye, ubrukte spisebrikker x og glassbrikker x i tynn plast selges kr. Boks med hodeskalle og boks med lokk fra Kremmerhuset-. Da har pakken min fra Kremmerhuset kommet.


Slike glassbrikker kan brukes hele året eller kun ved spesielle anledninger. Kremmerhuset, den rosa PIP fløtemuggen er fra. Kremmerhuset har mye fint :) Også Nille tror. Geografilære mens du spiser får du med disse glassbrikkene med verdenskart. Ja jeg synes også de var litt smarte de kremmerhusene, og så kan man sy knapphull, hvis man vil gjøre litt ekstra utav de.


Det var den gangen jeg bokstavlig talt kastet meg i garnlageret etter å ha blitt inspirert av Kremmerhuset sin versjon.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi