Vietnamesisk kaffe

Etter litt leting på både ebay, amazon, andre nettsider og butikker fant jeg det jeg trengte for å lage en autentisk vietnamesisk kaffe: - En Phin . Iskaffen laget på vietnamesisk kaffe og kondensert melk er en søt iskaffe. Den tykke, deilige karamellaktige melken gjør seg sammen med den .

Vietnamesisk kaffe er berømt og anerkjent for sin styrke og smak – spesielt i Vietnam. Jeg var bare ikke forberedt på hvordan den ble servert. Nogen fandt på at videreudvikle denne opskrift til cà phé sua dá, som er vietnamesisk iskaffe. Vietnameserne brygger deres kaffe på en phin, som er en forenklet . Er det noen som tilfeldigvis veit hvor om man får kjøpt et kaffefilter likt de de bruker i Vietnam?


Fortrinnsvis enten over internett eller i Trondheim . Den forfriskende kaffedrik Vietnamesisk iskaffe bliver nydt mange gange undervejs på rejsen rundt i Vietnam - få opskriften på kaffe her.

Jeg lærer mye av min gode venninne Hoa på jobben, is-kaffen f. Og sist tipset hun meg om en litt annen variant. Vietnamesisk iskaffe dl kruttsterk kaffe 3-ss søtet kondensert melk.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi