Sminkespeil med lys

Stort utvalg: Speil og sminkespeil med lys. Vi har en rekke produkter innen baderomsbelysning som gjør ditt bad vakkert. Flere av disse har forstørrende glass og oppladbare LED-lys slik at du alltid sminker deg i riktig og tilnærmet sollys . Jeg har fått mange spørsmål om hvor jeg har kjøpt sminkespeilet mitt.


Svaret er at jeg og kjæresten min har laget dette selv med deler fra IKEA . Sminkespeil med innebygget LED-lys – vanlig speil og forstørrelsesspeil x 5. Få det perfekte lyset – uansett hvor du sminker deg!

Noen som vet hvor jeg kan finne et, som har godt sterkt lys? Suppler med et sminkespeil for nærgående gransking og for å se hvordan håret ligger. SILVERÅN speilskap, lys brun Bredde: cm Dybde: cm Høyde: 68.


Sjekk nettbutikk for utvalg og spar på nett.

Laget av plastikk LED med fastsatt hvit lys. Selger et speil med lys som er kjøpt på Blush. Du kan rotere det for å få 5X forstørrelse, . Speil med innebygd LED-belysning som gir perfekt lys til sminking eller barbering. Vanlig speil på den ene siden og x forstørrelse på den andre. Speil med LED lys og x forstørrelse på andre siden, perfekt til å sminke seg i. Da er det gull å ha et skikkelig sminkespeil med naturlig lys - som faktisk er naturlig lys og ikke bare sier det!


Se vårt utvalg av speil i ulike størrelser her. Sminkespeil med svingbar arm i polert krom. Funksjonen dual light gir et sterkt og godt .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi