Mrk benkeplate

En mørk benkeplate i heltre gir kjøkkenet et eksklusivt preg og er med på å løfte hele rommet visuelt. Men nå skal vi pusse opp, og jeg kunne tenke meg en benkeplate enten med et kalket utseende eller mørk som valnøtt. Er det viktig at hvis jeg har mørk parket så bør jeg gå for mørk benkeplate?

EKBACKEN benkeplate, eikemønstret mørk Lengde: 1cm Dybde: 63. EKBACKEN spesialtilpasset benkeplate, mørk grå, linmønster laminat . Velg benkeplater mellom laminat, kompaktlaminat, heltre, Avonite eller Quartz.

Du kan få dine benkeplater tilpasset helt. Har hørt rykter om at det går an å bruke olje med farge i for å gjøre den mørkere, er det noen som har prøvd dette? Amerikansk valnøtt har en hardhetsgrad på 42 det er en plate som er fra Nord Amerika. Våre benkeplater i Amerikansk valnøtt kan leveres ubehandlet eller .

Med litt beis, olje og voks blir lyst og ordinært treverk mørkt og eksotisk. Kjøkkenet blir mer elegant med en mørk benkeplate. Benkeplaten er den mest utsatte delen av kjøkkenet, og må tåle vannsøl og røff bruk. Evt, ikke fliser i det heletatt, men tapet med plexiglass?


Hvitt kjøkken og mørke brun (nesten sort) benkeplate. Eller skal jeg gå for det jeg innerst inn liker best, som er litt mørkere? Folk vil ha både lys, nøytral grå og en mørkere variant.


En benkeplate har også mye å si for utrykket på kjøkkenet. Har man hvite skapfronter, er det vanlig å velge en mørk benkeplate. Og omvendt, lys benkeplate til mørke skapfronter. Tørk alltid av vannsøl, også i forkant og på undersiden av benkeplaten. Mørk metall 5- rett kant - bestillingsvare.


Slitesterk benkeplater i laminat som tåler opp til 1grader.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi