Melkesteamer ikea

IKEA - PRODUKT, Melkeskummer, Skummer melken på 15-sekunder. Slik har vi testet: Bodum Chambord; Bodum Mousse; Bialetti; OBH Nordica Prima Latte; Ikea; Terningkast 6: Nespresso Aeroccino. Jeg er ikke en kaffeekspert, men jeg vet når man får en god kopp cappuccino.

OBH Nordica Cafè Crema melkeskummer - Lag luftig melkeskum i løpet av sekunder. Melkesteameren var en del av julegaven fra mamma og pappa, har. Hvis ikke så funker det med melkeskummer fra feks IKEA og, men det . Melk med kaffe er blitt den ultimate trenddrikken.

Få oppskriften på perfekt kaffe latte for hjemme-baristaer. I dag må jeg bare gjøre litt reklame for IKEA. Noe av det billigste jeg har derfra er i bruk hver dag! Bruk en melkesteamer (det finnes billige små håndsteamere bl.a på Ikea) for å lage melkeskum.


Hell melkeskummet over teen og strø gjerne litt . Jeg klarer å lage fantastisk skum med skummeren fra Ikea. Vet ikke helt hvor det passer å legge denne, så prøver meg her jeg. Jeg har en smakrik espressomaskin fra Ikea. Vurderer du en kaffemaskin med automatisk melkesteamer, må du nok over ca. Ikea en batteridrevet variant til bare kroner, . Og her mangler det ikke på utvalg, enten du kjøper kaffen billig på IKEA eller sverger til den nybrente varianten du får i spesialbutikker.


Hell melkeskummet over teen og strø gjerne litt kanel over. To fulle ikeaposer med alt fra Bodum melkesteamer og Stelton thermokopp (med Tekna logo på siden) til røykvarslere og blomsterpotter fra Ikea levert til. IKEA Dark roast kan dere bare styre unna.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi