Tallerkenhylle lage selv

Lag en tallerkenhylle – det har jeg gjort. HER kan du se tallerkenhylla med drivvedhylle over, samt annet. Jeg har hatt lyst til å bytte ut kjøkkenhyllene med en tallerkenhylle en stun og for å få den i passende størrelse bestemte jeg meg for å lage en .

Er ikke lite stolt av tallerkenhylla som jeg nesten har greid å lage helt . Denne er cm høy og 1cm bre men den lages også med flere. Det gjorde jeg, så kanskje det blir denne varianten jeg velger selv? Er du på jakt etter hvit tallerkenhylle, kanskje denne er midt i blinken for deg?


Gjestetoalett (5) gjørdetselv (2) glass (1) glutenfri (3) glutenfritt. Vil du lære å lage de beste Franske makroner? Er du glad i å arbeide i tre, er denne tallerkenhylla kanskje ditt nye hobbyprosjekt.

Den er både morsom, billig og enkel å lage og den kan også brukes på . Jeg ønsket meg veldig en tallerkenhylle fra Lene Bjerre, men det var bare å. Den er også uten rygg, selv om det ser ut som om det er rygg på . Så jeg fikk tak i en tallerkenhylle som jeg malte med tre strøk, så den ble hvit og fin. Akkurat som om jeg skulle ha tegnet den selv;).

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lage benk av ikea skap

Speil med lyspærer ikea

Vaskemaskin symboler zanussi